it's getting better and better ! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu it's getting better and better ! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu

it's getting better and better !

Door: Lotte Willems

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Mei 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Holaaaa,

Na bijna 2 weken, een aantal rot dagen, maar ook veel knuffels en wijze woorden voel ik me echt stukken beter. Het helpt me me ook echt om te horen hoe trots iedereen is en dat ze ook in me geloven, en dat doe ik nu zelf ook, ik ga het redden, ik ga het gewoon doen ! Ik ben hier in Gran Canaria, heb 3 weken gehad, nog 22 te gaan, en daar ga ik vol op van genieten !

Over 4 weken komt mijn lieve mama met haar 2 zussen al, jezus, weten jullie nog dat jullie op mijn uitzwaaifeestje zeiden, over 7.5 week zijn wij er al, nou die 7.5 week zijn er nu nog maar 4, zo snel gaat dat ! Tot snel dames !

Ik leer hier heel veel over mijzelf, familie, vriendinnen/vrienden en Dave en ik. Ben echt al een stuk wijzer, het zijn niet altijd positieve lessen maar wel goede. Ik heb ook echt kleine dingen leren waarderen, want de kleine dingetjes van thuis mis je echt, de dikke knuffels die papa en ik elkaar elke dag gaven, of het lekkere eten van mama, dat ze soms bij me in bed kroop of dat we gewoon heeel veel lol hadden samen, en dan Sara, mijn lieve grote zus die niet weet wat ze aan moet en dan mijn kamer binnenloopt voor advies of om gewoon iets uit mijn kast te trekken, wat ze nu niet meer stiekem hoeft te doen.
Ik hou van jullie en ik mis jullie !

Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me echt goed, echt bedankt !

Ik ben van plan morgen heerlijke pannenkoeken te gaan bakken, wat zal ik daar gaan genieten.

Verder zag ik vandaag dus een huwelijksaanzoek op het strand, nou de jongen ging op zn knieën, vroeg haar ten huwelijk, ze zei ja, ring om, knuffel kus, dat was het. Noooo, als je me kent weet je hoe een romanticus ik ben, en dat kan dus eeecht niet zo gaan in mijn ogen, haha. Ik werd enthousiast toen hij op zijn knieën ging, maar ze hoefde niet eens te huilen ofzo, ik denk dat ik echt een sprookje in mijn hoofd afspeel over die dingen
(Dave, goede informatie voor jou)

Ik ga nu slapen, morgen gaan we lekker naar Anfi Beach, een erg mooi strand ! En lekker pannenkoeken eteeeen :)

Ciao Ciao


  • 14 Mei 2015 - 17:25

    Mama:

    Nou Lotje, dat is een heel ander verslag. Fijn hoor om te lezen dat je nu je draai gevonden hebt.
    Ja, ik weet hoe romantisch jij bent( heb je van geen vreemden haha) maar dat komt vast helemaal goed met jullie.
    Wij kijken er ook naar uit om jou weer te kunnen knuffelen. Dat gaan we over 4 weken heel veel doen.

    dikke kus
    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 7486

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 24 Oktober 2015

Stage Gran Canaria

Landen bezocht: