nog 4 maanden - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu nog 4 maanden - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu

nog 4 maanden

Door: Lotte Willems

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Juni 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik wat geschreven heb. Er is ook zoveel gebeurd hier en in Nederland.

Mijn lieve mama is hier geweest samen met mijn 2 tantes. Het is heel vermoeiend geweest hier te komen en het duurde even voordat we elkaar echt zagen maar uiteindelijk was het echt heel fijn. Eerst moesten de dames inchecken, hadden ze niet de goede namen in gevoerd (roepnaam en doopnaam) dus moesten ze dat gaan veranderen bij de balie, daarna weer door de douanen rennen en gelukkig nog net het vliegtuig gehaald. Eenmaal hier, om 7 uur, op het moment dat ik ging eten met mijn leraar en 2 jongens van mijn school, liepen ze onder naar de auto met hun koffers om de auto wat dichter bij de receptie te parkeren, terwijl ik boven stond bij de lift en hun de koffers weer in de auto zag leggen. Ik al bijna in paniek, onee ze gaan weer weg, er is geen plek of er is iets mis gegaan. Sta ik daar in de glazen lift, hopend dat ze me niet zagen want ik moest nog gaan eten en dat ging ik niet meer doen als ik mama ook maar met een vinger had aangeraakt, dus een beetje verstopt. Komen we beneden aan (waar hun ook waren) rijden ze naar boven naar de receptie, ik samen met de mannen verstoppen en gewacht tot ze voorbij waren. Snel gaan eten en toen gelijk weer terug naar het hotel natuurlijk. Eenmaal hier meteen naar de hotel kamer toe gegaan, ik zag mama staan in de deuropening en rende op haar af, gelukkig is ze erg sterk en viel ze niet om. Na geknuffeld te hebben de kamer een beetje bekeken en gekletst, fijn samen gezeten op het balkon, gingen ze mijn kamer bekijken, die zag er toch wel heeel anders uit. Ze hebben mijn kamergenootjes ontmoet en gezien waar ik werk en hoe het hier is. Ik heb echt fijne dagen gehad met ze en was heel snel gewend aan het idee dat ze hier waren. Het is tot nu toe nog te doen dat ze er niet zijn omdat ik verder de hele dag al aan het werk ben maar het zal soms wel even lastig zijn.

Voordat mama hier heen kwam was het thuis nog feest, Dave had 2 erg belangrijke voetbal wedstrijden in 1 weekend, zaterdag bekerwedstrijd met de A, zondag promotie wedstrijd met het eerste. Altijd wanneer ik kon was ik bij zijn voetbal wedstrijden, en nu, de terwijl hij de aller belangrijkste wedstrijden van dit jaar heeft zit ik hier in Gran Canaria. Dat was voor mij echt heel moeilijk. Maar hij heeft ze gelukkig allebei gewonnen en dus volop gefeest dus heeft hij er niet heel veel last van gehad dat ik er niet bij was omdat het natuurlijk al erg druk was.

Daarbij is Dave woensdag jarig, hij word 18 en nog steeds zit ik hier op dit eiland, zo ver weg van hem. Ik baal er echt heeel erg van dat ik niet bij hem ben en hem vast kan pakken maar hopelijk komt ie over 1.5 week, en kan ik hem dan eindelijk weer vast pakken, dat is op dit moment helaas nog niet zeker, hij heeft namelijk misschien een herkansing in de week dat hij hier zou zijn. In eerste instantie had hij ook een advies gesprek maar die hebben ze gelukkig kunnen verzetten. Nu is het dus nog erg spannend of hij zijn toets heeft gehaald en of ie dus hier bij me is over 11 dagen.

Het is dus even best moeilijk, de dames net weg, niet wetend of Dave er is over 1.5 week en volgende week zondag en maandag gaan erg veel stagiaires weg en blijven we met 10 ongeveer over. Dat word erg moeilijk, vooral het afscheid nemen van mijn 3 kamergenootjes zal lastig worden en het zal heel leeg zijn zonder hun erbij. Zij hebben me hier echt geholpen en waren er voor mij toen ik het moeilijk had, zonder hun was ik nu waarschijnlijk weer thuis.

Dit was weer even mijn verhaal, ben erg moe en eigenlijk alweer aan vrije dagen toe, gelukkig woensdag weer, kan ik heel de dag slapen in de zon.

Tot de volgende keer !
Hopelijk met het goede nieuws dat Dave bijna komt.


  • 15 Juni 2015 - 08:10

    Mama/Erna Alias Petronella:

    Lieve, lieve Lotte, wat was het heerlijk om je weer te zien en te knuffelen. En dat hebben we gedaan.
    Ik heb hele fijne dagen gehad. Samen met jou en mijn zussen.
    Ik zou het zo weer overdoen.

    dikke kus mama

  • 15 Juni 2015 - 14:42

    Anita De Laat:

    Lieve Lotte,
    Ja het was niet makkelijk om bij je te komen.
    Maar we hebben ook onze brutale kant nu leren kennen!
    We hebben het heerlijk en super gezellig gehad !
    Je hebt een super, fijne stage plek en weet dat je het gaat redden!
    Ik hoop voor je dat Dave snel komt en wens jullie alvast heel veel plezier.
    liefs Anna

  • 21 Juni 2015 - 17:35

    OMA MARIA WILTING:

    Lieve Lotte.
    Hier een berichtje van mij, met ons gaat het goed,
    Opapiet is wel een beetje ziek geweest hij had wondroos, heel zijn voorhoofd en tussen zijn haren
    was helemaal rood, dat kun je al krijgen als je een klein wondje hebt.
    Maar hij is nu weer beter.
    je hebt wel gezellige dagen gehad, maar allemaal heeln spannend.
    Maar jij hebt lekker genoyen van je mama en Anna en Maria jr. zeggen wij nu hier.
    Vandaag vaderdag, Fam.Vliem en fam.Wilring zijn net weg en fam.de Laat en je papa en mama hadden vriendendag.
    Nu lieve Lotte het gaat je goed je bent een kanjer.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van Opapiet en van mij heeeeel veeeel kusje4s Omamaria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 7472

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 24 Oktober 2015

Stage Gran Canaria

Landen bezocht: