Weer er tegen aan - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu Weer er tegen aan - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu

Weer er tegen aan

Door: Lotte Willems

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Juli 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hallo allemaal,

Dat is weer even geleden, maar er was ook zoveel te doen.

Eerst zijn op 5 juli Sara en Laura hierheen gekomen, samen vooral genoten van de zon en natuurlijk een avondje opstap geweest, ze vonden het heerlijk. Veel hebben we niet gedaan, maar dat was ook niet nodig om het leuk te hebben. Helaas gingen de dagen erg snel voorbij en moesten ze 9 alweer er vroeg naar het vliegveld.

Gelukkig kwam een week later Dave hierheen, alhoewel dat allemaal nog niet zo zeker was. Hij moest op de dag zelf nog een assessment halen anders kon hij niet komen. Gelukkig heeft hij die gehaald, en dus zijn P binnen, en kon hij met een gerust hart hierheen komen.

Dat was natuurlijk heeeel fijn, om hem weer te zien, ik ging hem natuurlijk ophalen op het vliegveld, het duurde daar voor mijn gevoel uren voordat hij er eindelijk was. Toen samen naar het hotel toe, het was een adults only hotel, we dachten, heerlijk rust, geen kinderen. Dat was ook, maar al snel kwamen we er achter dat er heel veel homo´s zaten, die ook van naakt zonnen houden, er was een nudisten gedeelte waar we zicht op hadden vanaf ons balkon, en sommige liepen ook naakt hun balkon op. Maar, de eerste avond heerlijk aan de boulevard gegeten, en een cocktail gedronken en verder lekker op de kamer gebleven. We hebben heerlijke dagen gehad, lekker naar het strand geweest, ook een keer mijn ´thuis´ laten zien en hier op het strand gelegen, zelfs een dag lekker op de kamer gebleven, en de laatste dag nog naar aqualand gegaan, we wouden dit eerder doen alleen ging dit niet vanwege mijn voet, de dag voordat Dave kwam was het erg warm en hadden we besloten elkaar in het water te gooien, toen ik in het water sprong ben ik op de zijkant van mijn voet beland, in eerste instantie niks aan de hand, natuurlijk kreeg ik er last van toen Dave hier was, maar hij werd ook dik en het kreeg een beetje een andere kleur, lopen was dus niet erg fijn. Naar de pharmacie geweest en een erg strakke sok/kous iets gekregen wat er dus de hele dag om moet. Dat hielp uiteindelijk toch en wel en alsnog dus een leuke dag gehad bij aqualand. Daarna helaas weer erg veel last van mijn voet gekregen dus nu maar weer rustig aan doen. Maar dus, super fijne dagen gehad met Dave en wou eigenlijk ook heeeel graag met hem mee naar huis, maar dat mocht niet van hem hoe graag ie dat ook wou. Dus donderdag ochtend op naar het vliegveld en toch afscheid nemen, dat was erg zwaar. Daarna met de bus naar huis en maar weer aan het werk gegaan.

Morgen heb ik een vrije dag, ga maar eens aan school beginnen denk ik, daar is het wel tijd voor. En binnenkort mijn vliegticket naar huis al boeken ! Dat klinkt me toch wel erg goed in de oren, hoewel het hier heerlijk is, vind ik het niet erg om er over na te denken om naar huis te gaan.

5 augustus gaan helaas de laatste 2 kamergenoten waarmee ik hier ben begonnen naar huis maar augustus is de nieuwe stagiaires maand dus het zal weer goed gevuld worden in het hotel.

Verder is het nu aftellen tot papa, mama en Sara hier zijn 10 september, en 4 dagen later komt Dave er ook nog bij, die moet eerst een belangrijke voetbal wedstrijd winnen. Wanneer die weer weg zijn is het nog 3.5 week en dan ben ik gewoon alweer thuis, dat idee is erg raar, dus nog maar even lekker genieten hier van alles, want voor ik het weet pak ik mijn koffer alweer in.

Ik ga me klaarmaken om weer te gaan werken, aju paraplu en tot de volgende !

  • 27 Juli 2015 - 22:39

    Judith:

    Ha die Lotte,

    "Aju paraplu" dat kunnen we hier ook zeggen, maar dan als je plu uit je handen wordt gewaaid. Het is hier nl. rasecht Nederlands herfstweer! Jippie! We waaien lekker uit, dussss.

    Ik dacht, ik zal nou eens even reageren op al jouw leuke schrijfsels vanuit Gran Canaria.
    Kan me wel voorstellen dat het even stilletjes is, na zo veel gezellig bezoek allemaal daar op jouw Gran Canaria. Maar die stilte wordt dan vast weer ingevuld met allerlei gezellige gasten.

    Hier zijn we bezig met de vakantievoorbereidingen, met de vouwwagen naar Frankrijk. We hebben er zin in. Gisteren zelfs even proefgedraaid op het veldje tegenover. We hadden bekijks! en de buren op de koffie daar op het grasje. Erg goed om in de vakantiesfeer te komen.

    Nou, voor jou, werk ze morgen weer (gaan wij ook doen - Thomas en Yannick logeren bij Opa en Oma) en tot volgende keer!

    groetjes van tante Juudje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 7476

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 24 Oktober 2015

Stage Gran Canaria

Landen bezocht: