alleen maar positief - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu alleen maar positief - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lotte Willems - WaarBenJij.nu

alleen maar positief

Door: Lotte Willems

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 Mei 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik alleen maar positieve verhalen, het gaat echt super goed en heb het echt naar mijn zin, tuurlijk mis ik thuis maar dat is normaal en ook juist goed !

We zijn vanaf gisteren begonnen met een animatieprogramma, ja, eindelijk een programma, echte activiteiten gepland. Het zijn er niet veel en het is ook niet het programma waar wij, de stagiaires, onze tijd in gestoken hebben, maar hee, we hebben een programma. Er zijn wel leuke dingen zoals, cactus planten, snoep sushi maken, cake versieren, sjoelen, daar zijn de kinderen dol op. Dus, er komen meer kinderen naar de miniclub, omdat ze weten dat er echt iets te doen is. Het is wel jammer dat alle activiteiten in de miniclub zijn en geen activiteiten bij het zwembadje, ik zat dus deze ochtend 2 uur alleen bij de minipool zonder kinderen, omdat de activiteiten in de miniclub zijn en omdat het cactus planten was wat ik niet mee kan doen omdat ik de minipool niet alleen mag laten. Maar, dat komt de andere dagen wel, we hebben een programma en we hebben ook al veel meer kinderen in het hotel dan afgelopen weken, dus het is echt stukken fijner.

Wel vervelend, omdat het zo leuk is slaap ik een stuk minder, ja, al dat uitgaan, pff, is goed voor je blijkbaar. En ik geef dus veel geld uit, voor je het weet is je geld op en weet je eigenlijk niet eens waar je het nou aan uit gegeven hebt. Nou, het is dus vooral boodschappen en taxi, daar gaat mn geld.

Vrijdag gaan we met 6 meiden op een partyboot, onbeperkt eten en drinken, daarbij zit ook nog banaanvaren, jetski, en voor 15 euro extra kunnen we parasailen. Dus, weer geld, maar dat is het enige wat ik nog uitgeef.

Dan ga ik tot mama hier met Anita en Marlene is, nog maar 16 dagen, geen geld uitgeven. Of dat gaat lukken weet ik niet, want dan kan ik dus niet meer uit, geen boodschappen meer doen.. Maar ik moet sparen, want Juni word een dure maand.
Sponsor het Help Lotte in Gran Canaria Fonds, giro 999, dankjulliewel.

Verder komt Dave al over 30 dagen, als hij tenminste geen herkansing heeft die week. Dus het schiet echt op, als mama hier weer gaat is het nog maar anderhalve week en dan komt Dave al.

Vandaag is ook mijn pakketje aangekomen met extra kleren, ja ik had ze echt nodig. Dus ik kan er echt weer even lekker tegen aan.

Helaas gaan langzaam aan ook alle stagiaires bijna naar huis, juni word een leuke maand omdat er veel bezoek komt, maar ook zwaar omdat er heel veel weg gaan hier.

Morgen heb ik lekker vrij en ga ik samen met een kamergenootje lekker een massage nemen, dat word genieten.

Nou, jullie zijn weer een beetje op de hoogte, waarschijnlijk zal ik minder gaan schrijven, ik heb namelijk een nieuwe verslaving, Pretty Little Liars.

Tot de volgende keer.
Ciao


  • 26 Mei 2015 - 19:57

    Erna/ Mama:

    Hey die Lotte,
    Wel blijven schrijven hoor, dat vind ik veel te leuk om te lezen.
    Leuk verhaal meisje. Je hebt talent.

    Dikke kus mama

  • 26 Mei 2015 - 20:49

    Iris:

    Heeey Lot,

    Wat fijn dat het goed gaat en je zo veel leuke dingen te doen hebt! Hou je ook nog wat geld over voor als je weer terug bent en met ons gaat stappen? :D :D De zaterdagavonden zijn een heel stuk saaier sinds je weg bent :( Reusel is ineens uitgestorven haha. Veeel plezier nog & succes met werken in de drukke maanden natuurlijk!

    Xjes Iris

  • 27 Mei 2015 - 10:04

    Linda:

    Haa Lotte,

    Wat goed om te lezen dat het zo goed gaat! Gelukkig maar! Geniet van al je bezoek de komende maand! En bij de poort missen we je uiteraard ook.

    Liefs, Linda

  • 27 Mei 2015 - 22:22

    Marline:

    Lieve lotte,

    Zo fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! En dat je het echt naar je zin heb! Al die leuke dingen nee dat doe ik nie 40 min verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 7471

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 24 Oktober 2015

Stage Gran Canaria

Landen bezocht: